SareHar-Rome

Red Headed Hipster - Frugal Father

存档灵魂:

Red Headed Hipster
抓狂的人


【歌词】


I walk in with my hands on my hips
and a homemade whiskey-twist
I am just what you want
But I can't tell you what that is
And I don't plan on nothin'
that you can't fit in bottles
And that changes how
This all works out
Do you want some now?
我双手搭在臀部东游西荡
拎着自酿的威士忌烦恼
我就是你想要的
但我不能告诉你那是什么
我不知如何是好
你不能装进瓶子
不知所措
茫然若失
不知你现在还想再要些吗?

I watched my heart fall apart
In the palm of my hands
Watching my own organs
Go in and out and in and out again and in
Walked your red headed friend
我知道我心已经崩溃
在我双手的掌心
可以感到我五脏六腑
都血脉贲张跳动不已
无视你那抓狂的朋友。

We stayed up late
Your roommate's eyes were kind of crooked
But we were both dancing pretty great
And no one thought about a thing
我们呆到很晚
你的室友挤眉弄眼
但我们跳的很开心
没有人关心那件事。

That wasn't in the room without blessing
And that was pretty great
Cause it's not cool to hate, No!
You were looking kind of smooth
From that side of the room
We don't have to be best friends
But I like your cardigan, let's dance
在这房间里并不是没有祝福
这是很伟大的快乐
因为它不该被冷酷仇视,不!
你看起来很优雅
不管那房间的另一边
我们不需要成为最好的朋友
但我喜欢你的毛衣,就让我们跳舞。


评论(1)

热度(11)