SareHar-Rome

The Nobodies (Album Version) - Marilyn Manson

存档灵魂:

The Nobodies
小人物


【歌词】


Today I'm dirty
And I want to be pretty
Tomorrow, I know I'm just dirt
Today I'm dirty
And I want to be pretty
Tomorrow, I know I'm just dirt
今天我暗淡无光
我想要光鲜出彩
明日,我知道我不过尘埃
今天我暗淡无光
我想要光鲜出彩
明日,我知道我不过尘埃。

We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁。

Yesterday I was dirty
Wanted to be pretty
I know now that I'm forever dirt
Yesterday I was dirty
Wanted to be pretty
I know now that I'm forever dirt
昨日我暗淡无光
想要光鲜出彩
如今我知道,我永远不过尘埃
昨日我暗淡无光
想要光鲜出彩
如今我知道,我永远不过尘埃。

We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁。

Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
Puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
Some children died the other day
We fed machines and then we prayed
Puked up and down in morbid faith
You should have seen the ratings that day
不久前的某一天,有些孩子们死去
我们用血肉之躯喂养战争机器,我们只能祈祷
令人作呕病态的信仰
你应该已经看到了收视级别
不久前的某一天,有些孩子们死去
我们用血肉之躯喂养战争机器,我们只能祈祷
令人作呕病态的信仰
你应该已经看到了收视飘红。

We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
We are the nobodies
Wanna be somebodies
When we're dead
They'll know just who we are
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁
我们都是小人物
妄想成为大人物
当我们死去时
希望他们能知道我们是谁。


评论

热度(29)