SareHar-Rome

Nostalgic - Lander Configurations

存档灵魂:

Nostalgic
往事愁绪


【歌词】


The light moves in your eyes
Reflecting more truth than speech
I miss you in so many ways
Frames of distant memories
光在你眼睛中划过
透露你的欲言又止
我无尽的把你思念
过往记忆遥远浮现。

I linger on your last words
It feels like your're already gone
I fall into oceans of angst
And can't shut my eyes for fear of drowning
我停留在你最后的话语
感觉你像已经消逝不见
我坠入了焦虑不安的海
我不能闭上我的双眼,唯恐泪水将我淹没。

Bare now and hardly breathing
Condense my emotion into this
You can't understand my simple words
You barely recognise me
空无的现在,几乎无法呼吸
将我浓烈的情感吸走
你不能理解我简单的话语
你几乎不再认得我。


评论

热度(11)