SareHar-Rome

Holograms - Oscar Key Sung

存档灵魂:

Holograms
全息映像


【歌词】


I need you here
I need it all
Holograms are on the case roller
I want physical, physical
Physically I wanna touch
Not just look at, not just look at
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
我需要你在此
我需要这一切
时光的全息映像
我想要真实,真实
我想要真实的触摸
不只是看,不只是看
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你。

All hints, all flesh is beating
And it's flesh with blood I'm picking at
Flowers form in face once the future all
所有的细节,所有的活灵活现,
这所有的血与肉,不过是我的组合,
面对未来不过只是昙花一现。

I make the case 'cause I need you here
I need it all, all
Holograms are on the case roller
I want physical, physical
Physically I wanna touch
Not just look at, not just look at
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
Can roll my hand through you
我如此这般,只因我需要你在此,
我需要这一切,所有
时光的全息映像
我想要真实,真实
我想要真实的触摸
不只是看,不只是看
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你
可以用我双手环绕你。

I picture us onto the sand at the same time
You can take my touch, I will take my time
Guard your lips with my lips, I call it mine for now
I can only look, I can't touch you
我在时光沙漏中描绘我们,
你带走了我的感觉,我带走了我的时间,
我的唇紧贴着你的唇,我称之为现在的,
我只能看,不能触碰你。

Glowing, glowing
Glowing in the dark
Glowing, glowing
Glowing in the dark
闪烁,闪烁,
黑暗中闪烁不定;
闪烁,闪烁,
黑暗中闪烁不定。


评论

热度(2)