SareHar-Rome

In Time - Talos

存档灵魂:

In Time
那一刻


【歌词】


I set a fire to the moon shape
We are just shadows in the cascades of history
Faded love in your own games
The sky will lead
月光下我燃起了火
我们不过时光掠影
爱消逝在你游戏中
仰望长天若隐若现。

I set our bodies in my long show
This heavy whisper makes me more scared than anything
I was loved and then I lost love
I know they'll never find her
Swear out I'll lose the madness
I feel free in time
难忘与你相拥的感觉
深沉低语让我难释怀
我曾深爱,我失去爱
我知道她消逝无影踪
我将不会再坠入疯狂
那一刻我感觉到解脱。

Fall depths with me miles apart
In light, we solve our own lives,
In time, you breach the brighter parts
In light, we fall
坠入深渊你我千里相隔
流光溢彩,我们释放生命
光阴飞逝,你却转身离去
流光溢彩,我们跌落红尘。

You brought me something from this long jog
My twisted body and a body that you want to break
This house is covered by your blood spoke
Don't give a fuck what's taken
I hear these walls are making
I just leave in time
你把我从颠簸流离中解救
我身心疲惫,你也要休息
这间房屋被你的殷红浸透
请你不要就此离去
我听到墙壁的回响
我将会适时的离去。

Fall depths with me miles apart
In light, we solve our own lives,
In time, you breach the brighter parts
In light, we fall
坠入深渊你我千里相隔
流光溢彩,我们释放生命
光阴流逝,你却转身离去
流光溢彩,我们跌落红尘。

Lay down all limbs
All on mambos, they are fable
Blinded all over, been casted all loud into the late
And I sense all your romance
Here I am only, you are able
To run from the scare
Feeling alone to feel alive
I feel free in time
放松四肢
曼妙妩媚
眼花缭乱,轻声呻吟
我感觉到你所有浪漫
这儿只我在,你可以
无拘无束
感受孤独感受生命
那一刻我无怨无悔。

Fall depths with me miles apart
In light, we solve our own lives,
In time, you breach the brighter parts
In light, we fall
坠入深渊你我千里相隔
流光溢彩,我们释放生命
光阴流逝,你却转身离去
流光溢彩,我们跌落红尘。


评论

热度(55)