SareHar-Rome

Facing Myself - Lo' There Do I See My Brother

存档灵魂:

Facing Myself
直面孤独自我

 

【歌词】

 

I'm not trying to be hurtful
I'm just trying to be truthful
And when I say that I miss you
I mean it
Now I'm a little older
And my head a little wiser
The scars I hold in my heart will heal
I use to feel that I knew everything about thou girl
And tell my attorney you said sound to getting me the stars on
But I found, lying just to me
But I found, lying just to me …

我不想受伤害
我只想活的真实
当我说我想念你
我是认真的
现在我有点老成
头脑多了些明智
心中淌血的伤痕,也会随时间愈合
我曾天真认为,
我了解有关你这个女孩的一切
告诉我的律师,
你好像说过,让我的生命星光灿烂
后来我发现,
你一直对我说谎
后来我发现,
你对我一直说谎……


评论

热度(8)